2013. június 17., hétfő

#Second Our house, party in Vegas

Most történt meg a leszállás. Várjuk, hogy megkapjuk a csomagunkat. Lora még tiszta kóma, mert az egész utat végig aludta. Én meg átültem Harry mellé az út alatt és minden féléről beszélgettünk. A gyerekkorunkról, a jelenről és a jövőről. Mik történtek velünk...
- Ahh végre itt vannak.- sóhajtottunk Lora-val. Levettük a csomagjainkat. Harry-ére még egy kicsit várni kellett de aztán elindulhattunk.
Harry-t Louis fogadta. Nagyon megörültek egymásnak. Miközben ők hülyéskedtem, mi addig Lora-val azt se tudtuk, hogy mit mondjuk. Vegas repülőtere már elképesztő volt.
- Khm...- jött oda hozzánk Harry, mi pedig felé... feléjük fordultunk.- Lányok, ő itt Louis, Louis, őt itt Hannah és Lora- mutatott be minket.
- Hello, Louis Tomlinson.- nyújtott kezet kedvesen először Lora-nak, majd nekem. Szimpatikusnak tűnt.
- Rendben, akkor mehetünk?- Harry.
- Persze.-vágtuk rá egyszerre Lora-val. Alig vártuk, hogy kiérjünk.
A bőröndjeinket magunk után húzva, ölelkező, síró barátok, párok tömegében kiértünk.
- VEGASBAN VAGYUNK!!!- visítottam és megöleltem Lora-t. Lora is ugyanígy tett.
- Vegaaaaas!! Itt vagyuunk!!- kiáltotta ki barátnőm. Többen is felénk néztek.
Szétváltunk egymástól és halál nyugodtan mentünk tovább.
- Velük utaztál 8 órán át?- kérdezte röhögve Louis.
- Kösz az együttérzést.- nevetett vele együtt Harry.
- Nem is voltunk olyan rosszak.- Lora.
- Neeeeem!! Ti?? Sohaaa!!- mondta Harry szarkazmussal, amit mi nevetéssel díjaztunk.
- Ti, amúgy hol fogtok lakni?- kérdezte Louis, miközben beültünk a kocsijába. Lora-val örültünk, hogy nem kell bebuszoznunk és 5x eltévednünk, amíg megtaláljuk a lakásunkat.
Elmondtam Louis-nak a címet, és mondta, hogy szívesen elvisz oda minket.

Felhurcolkodtunk a fiúk segítségével. A nappali már rohadt szép volt. Körbe jártuk a házat a srácokkal együtt. Szerintem nagyon jót találtunk. A bérlőnk mindent eredetileg hagyott, csak persze a saját cuccait vitte el. Tök designe-os volt az egész.
- Köszi.- sóhajtottunk mosolyogva Lora-val.
- Majd beszéljünk meg egy találkozót.- fordultam Harry-hez.
- Rendben. Ma este?- kérdezte Hazz.
- Fuuh...- ránéztem Lora-ra, ő pedig csak megrántotta a vállát.- Szerintem ma pihenünk, és elmegyünk egy kicsit várost nézni.- mondtam.
- Okés. - Harry.- Mi meg Louis-al elmegyünk becsajozni. - adtak egymásnak röhögve egy pacsit.
- Jól van, gyorsan haladtok.- Lora.
- Ez Vegas- kacsintott Louis.
- Igen...? Vegas...?- mosolyogva odafordultam Lora-hoz, és mintha egymás gondolataiban olvastunk volna, Lor megszólalt:
- Akkor mi is megyünk.- kacsintott barátnőm.
- Húúúh. Rendben!- Harry.
- 10-kor, a ház előtt. - mondtam és kezdtem kijjebb, a fiúk pedig tolattak kifelé.
- Szuper. - kukucskált be a résnyire nyitott ajtón. Az arcunk egy centire volt egymástól. Hirtelen adott egy gyors puszit a homlokomra majd elmentek és becsuktam az ajtót.
- Ez mi volt?- tette keresztbe a kezét Lora.
- Egy baráti puszi.- mosolyogtam rá. Láttam rajta, hogy nem hiszi el- Lora... Soha nem éreztem semmit Harry iránt, és nem is fogok.- mosolyogtam.
Lora-val elkezdtünk kipakolni, közben kiválasztottuk, hogy mit veszünk fel estére.
Lora:

Én: 
Amikor készen lettünk büszkén kihúztuk magunkat, és körbenéztünk a lakáson. 
- Vigyázz Vegas, jövünk!- bólogatott lassan Lora, én pedig felnevettem. 
Lora-val úgy döntöttünk, hogy ledőlünk kicsit pihenni. 
*
Épp kelek fel, de még a szemeim nincsen nyitva, csak azt tudom, hogy Vegas-ban vagyok, az ágyamban és a párnámat ölelem át. 
- Jó reggelt álomszuszék.- szólt halkan egy ismerős hang, én pedig kinyitottam a szemem. Kisebb szívbaj jött rám, amikor megláttam Harry arcát, és hogy ölelem a kispárnám helyett. 
- Hány óra van? - kérdeztem kómásan, miközben elengedtem Harry-t, ő pedig felült az ágyon.
- Csak 10, nyugi.- mosolygott.
- Lora hol van?- kérdeztem.
- Már a fürdőben.-válaszolt Louis a másik ágyról.
- Akkor én is megyek.- tápászkodtam fel az ágyból.
Amikor a fürdőbe értem Lora épp sminkelt, és már fel volt öltözve.
- Hello!- köszönt rám.
- Szia- mosolyogtam még mindig kómásan. Eszembe jutott, hogy a ruhámat persze a szobámba hagytam.- Vissza.- sóhajtottam.
Átmentem a nappalin és be a szobába. 
- Mit hagytál itt?- kérdezte Louis.
- Csak a ruhámat.- sóhajtottam. Louis és Harry bólintott, én pedig visszamentem a fürdőbe ahonnan Lora épp kijött. 
Lezuhanyoztam, hajat mostam, sminkeltem, felöltöztem, és büszkén jöttem ki a fürdőből. 
- Mehetünk!- mondtam a többieknek mikor beléptem a szobába.
- Mi tartott ennyi ideig?- kérdezte.
- Hajmosás...- még be se fejeztem de már sóhajtottak. Hát, nem tehetek róla, hogy nagy a hajam.
- Mindegy, csinik vagytok.- dicsértek meg minket a fiúk.
Odaértünk agy egyik vegasi szórakozóhelyre, ahol Louist már törzsvendégnek tekintik. 
Amikor beléptünk a 
Vettünk magunk egy-egy italt, felhajtottuk és mentünk is táncolni.
Én Harry-vel táncoltam és nagyon jól elvoltunk. Louis-al és Lora-val is remekül elvoltunk. 

Nya, sziasztok!:) 
Először is szeretném megköszönni  a 2 követőt, és a 3 kommentet:) <3 Remélem tetszik a 2. rész is, és kérlek komizzatok, hogy hogy tetszett!:) 
xxSaccii




1 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon jó mondjuk kicsit sokat szerepel Lora szó ismétlésre vigyáz ;) Várom a kövit.

    VálaszTörlés